Monday, August 25, 2008

24 08 08

I told my friends, convocation is a good way to evaluate your friendship network and to know how popular you are in the university.

The flowers and presents are not for us.
We are not graduating yet.

-SY-Me-Peter-
_____________________________________________________

24/08 is Yuin Yee's birthday as well.
He is 3 years older than me now :-)

We treated him a meal in Kg Bali.
He is a very good friend, a very nice guy.
I always believe that he will be a good husband and daddy in the future ^_^

Happy Birthday Yuin Yee!!!

May whatever you wish for in your birthday comes true.
__________________________________________________

朋友提醒我要提防某些人,我冷笑。
因为这反而让我有点释怀。
不会再让无知与自尊牵着我的鼻子走。
有些人是真心对你好的,但并不代表所有人都是没有恶意的。
学会了自我增值,很多事情都能看得很开。



p/s: 朋友,不要再自欺欺人了。别人设下陷阱让你掉进去,你就不要再愚蠢的把陷阱越挖越深让自己越陷越深。爬出陷阱或许不容易,可是绳子已经被抛下,把不把握也只有靠你自己了,不要再盲目的找寻一大堆理由欺骗自己说服别人说自己不在陷阱里。

No comments: